Rancangan pengajaran temat slotów makanan

fame au casino de paris avis

Dyrektor generalny Wishmaker Michał Todorov opowiada Gambling Insider o uruchomieniu nowej firmy i pomaga wyjaśnić koncepcję leżącą u jej podstaw.Przede wszystkim, czy możesz powiedzieć Gambling Insider, jak twoja kariera doprowadziła do powstania Wishmaker?Zacząłem zajmować się marketingiem cyfrowym około ośmiu lat temu.Przez ten czas wiele się zmieniło, ale to pomogło mi dowiedzieć się więcej o branży w ogóle.Jest to bardzo szybko rozwijająca się branża.Pracowałem z dużą ilością treści dla różnych marek, i to naprawdę pomogło mi poprawić swoje umiejętności w grze w sektorze.Po takiej ilości czasu miałam ochotę zmierzyć się z nowym wyzwaniem i popracować na stronie operatorów.Był to długoterminowy projekt, i z moim doświadczeniem w cyfrowym marketingu powinien mieć bardzo silny branding.Główna uwaga została skupiona na innowacyjnej stronie rzeczy.Stworzyliśmy koncepcję "Studni życzeń" i "Fabryki marzeń", czy możesz powiedzieć o tym Gambling Insider więcej?Tutaj, w Wishmaker, staramy się maksymalnie uprościć rzeczy i nie odwracać uwagi klienta od samego produktu.Fabryka marzeń - to nowa koncepcja, gdzie chcemy zaoferować naprawdę wyjątkowe, ekskluzywne nagrody.Pomysł polega na tym, że klient zbiera monety życzeń, grając w nasze gry, a następnie może je wydać w Fabryce pragnienia, aby odblokować każdą nagrodę, która chce klient.Studnia życzeń – to raczej poboczny gra dla nas, ale nie zawsze będzie taka sama.Klienci mogą zbierać żetony Studni życzeń przez nasze gry, które można wykorzystać w Studni.To kolejna okazja dla klientów wygrać nagrody.Naszym głównym celem będzie przede wszystkim koncentrować się na Fabryce pragnienia.Zbieramy dane i analizować je, aby uzyskać informacje, które pomogą poprawić Wishmaker.Jak myślisz, dlaczego koncepcja Wishmaker wyróżnia się w branży gier?Koncepcja bardzo wyjątkowe i ekscytujące - nigdy wcześniej nie był oferowany innymi markami.Nagrody, które planujemy do zaoferowania, nie można dostać nigdzie indziej.Aby Wishmaker działać, czy trzeba coś zmieniać w procesie projektowania?Rozwinęliśmy pomysł Fabryki życzeń, badając promocje i nagrody, a także to, że możemy zaoferować naszym klientom.Wkrótce uruchomimy Super Wishes, które, jak mamy nadzieję, zachęcą więcej graczy do wzięcia udziału w naszych grach i koncepcjach.Pracujemy również nad tym, aby uzyskać Wishmaker na telefon komórkowy, ponieważ uważamy, że jest to dość ważna część dla użytkowników i ich doświadczenia.Co masz nadzieję osiągnąć w ciągu najbliższych trzech do sześciu miesięcy?Mamy nadzieję, że przyniesie naszym klientom odpowiedzialny doznania i osiągnięcie tego wymaga dużej pracy, ale dla nas naprawdę ważne jest, aby stale doskonalić.Zawsze budujemy kampanie marketingowe dla Wishmaker z dużą ilością rzeczy, żeby z niecierpliwością czekać bardzo szybko!Nasze pierwsze kilka pomogą wyjaśnić więcej o idei Wishmaker naszym klientom, aby zainteresowali i z powrotem. rancangan pengajaran temat slotów makanan.