Promocje harrahs w kasynie w kansas city

szmaragdowa królowa kasyno covid epidemia

Эббе Гроес, dyrektor generalny EveryMatrix, powiedział jedynie Gambling Insider o rok firmy i o tym, dlaczego zdecydowała się podążać biznes-planu specjalizacji.Jak minęło pierwsze półrocze dla EveryMatrix?Ten rok był świetny.To była konsolidacja naszego obecnego głównego produktu, CasinoEngine, jak z punktu widzenia rozwoju, jak i nowego biznesu.Jesteśmy podekscytowani, i spodziewam się, że możemy ogłosić między tym momentem i iGB Live o podpisaniu bardzo dużego klienta, największego na razie na platformie kasyna.Transakcja ta wynika z kilkoma innymi klientami pierwszego poziomu, które korzystają z naszego produktu kasyna dziś.Nasz model biznesowy również się zmieniła, kiedy opuściliśmy start przestrzeń white label jakiś czas temu, i cieszymy się, że możemy w pełni skupić się na pozyskiwaniu dużych operacji.Wygrywamy nad ustalonymi klientami poprzez sprzedaż specjalistycznych produktów, a nie tylko sprzedaż gotowych rozwiązań.Zdecydowaliśmy się zdystansować firmę od miejsca bieli wytwórni i nie konkurować ze wszystkimi w biznesie.Do tej pory ten krok окупился, i to był bardzo pożyteczny proces.Jeszcze jedna ważna zmiana, którą zrobiliśmy w tym roku, do naszej pracy B2C.Kilka tygodni temu ogłosiliśmy sprzedaży Jetbull, który był marką, który trzymaliśmy w ciągu dłuższego czasu, prawie od samego początku firmy.Tak, że to sprzedane, i choć jeszcze nie skończyliśmy go, prowadzimy rozmowy o tym, aby również zamknąć naszą działalność white label i w pełni skupić się na tym, aby być dostawcą oprogramowania.Jest to dość duże zmiany.Jak sprzedaż Jetbull zmienia model biznesowy EveryMatrix i co masz nadzieję osiągnąć?Najbardziej zorientowane są topowe firmy naszej branży.Zawsze podziwiałem Kambi, Evolution Gaming, NetEnt i takimi firmami, jak ta, za to, że są one w pełni trzymają się z dala od platformy i licencjonowania B2C.Byliśmy w tych dziedzinach przez jakiś czas, i to dobrze było nam, ale teraz jesteśmy w sytuacji, która jest trochę luksusu, gdzie możemy zrezygnować z tego rodzaju działalności i zamiast pracować z innymi firmami w tej przestrzeni.Możemy skupić się na tym, aby być czystym dostawcą oprogramowania.To, oczywiście, nadal oznacza licencjonowanie, ale tylko jako dostawca oprogramowania i nie posiadający licencji operatora.Praca w B2C nigdy nie była bliska, ale jeśli masz marki, staracie się dobrze z nim sobie radzić.Cieszę się, że udało nam się znaleźć dla niego dom.Mamy dobre stosunki z AMGO, ponieważ są one już naszym klientem.Kupili Jetbull i dodaliśmy trochę siły swoich marek.Teraz czerpania korzyści, które pochodzą z obecnością wielu marek.Kiedy rozmawialiśmy w ICE, powiedziałeś mi, że twoja oferta kasyna postępuje i rozwija się.To twój największy produkt?Obecnie CasinoEngine-nasz największy europejski produkt, a on przerósł nasze oczekiwania w zeszłym roku i spodziewamy się, że inne strony podejdą do niego.Produkt, który oczekujemy przede wszystkim od tego roku, to nasz sportowy produkt, OddsMatrix.Zaczęliśmy od tworzenia w pełni zarządzanej sportowej książki, ale to było bez platformy, wyłącznie dla połączenia; w stylu Kambi, można powiedzieć.Później dodaliśmy platformę, a następnie przyszedł kasyna i płatności żywności, które mamy dzisiaj.Sport to nasze pochodzenie, a także najbardziej skomplikowany produktów.Nic dziwnego, że specjaliści w tej dziedzinie spędził wystarczająco dużo pieniędzy i mają na to duży zespół.Kilka lat temu zaczęliśmy odbudować produkt od podstaw, aby uczynić go bardziej konkurencyjnym.Kiedy zaczynaliśmy ten projekt, wiedzieliśmy, że tworzenie nowej wersji naszego sportowego produktu zajmie dużo czasu.Miałem nadzieję, że na 18 miesięcy, mniej więcej, co zajęło.Ale w końcu dotarliśmy do tego.Nasz back-end był gotów ponad pół roku, i teraz przenieśliśmy pierwszy z naszych dotychczasowych klientów na nowy front-end.To, oczywiście, znaczna część doświadczenia użytkownika.TO daje nam możliwość, by w końcu poprawnie rywalizować w sportowej przestrzeni.Pierwsza fala-to migracja wszystkich klientów przed rozpoczęciem nowego sezonu piłkarskiego.Ten sportowy produkt jest sprzedawany jako gotowe rozwiązanie, jak i jako samodzielny produkt.Jedna z wielu rzeczy, które zrobiliśmy, to zintegrować go w taki sam sposób, jak nasze kasyno.To sprawia, że bardzo łatwe dla klientów, a każdy z naszych klientów kasyna może wziąć ten produkt; ma on ten sam interfejs API oparty nami.Amsterdam będzie pierwszą główną konferencją, gdzie zaczniemy z tego produktu, i od tego momentu tworzymy jakiś impuls do ICE w przyszłym roku.Uruchamiasz swój киберспортивный serwis na początku roku, jak rozwijał się od tamtej pory?To było naprawdę dobrze.Киберспортивные usługi opierają się na nowy produkt, który omawialiśmy.Jedną z kluczowych cech naszego nowego sportowego produktu jest płynny i łatwy proces wejścia na nowe rynki.Gdy patrzysz na granie, myślę, że możemy z powodzeniem stworzyli 150 nowych rynków.W starym systemie to byłoby niemożliwe, zwłaszcza w tak krótkim czasie.Gdy pokazujemy ten produkt, mamy wiele dobrych opinii o tym ze względu na jego głębokość informacji.Miło jest mieć киберспортивный produkt, którym można się pochwalić, ale dla mnie było bardzo miło widzieć, jak zaprezentowaliśmy sprawdzoną koncepcję w zupełnie nowej dziedzinie.Jesteśmy w stanie stworzyć wszystkie te rynki, w tym automatyczne rozliczenie, i wszystko, co chcesz, w nowoczesnej sportowej książce.Jest to produkt, który naprawdę wyróżnia się dla nas.Luckbox-jest to pierwszy na żywo klient e-sportu, który znajduje się obecnie w fazie publicznych testów beta i chce iść do przodu.To, co chcielibyśmy zrobić dalej, to spróbować zbudować fajny front-end.Luckbox-specjalista w tym, co się z nimi przyjemność pracować.Zbudowali swój własny front-end na tylnej części naszej sportowej książki, i udzielanie im elastyczność było dla nas kluczową strategią.Luckbox teraz jeden z dwóch klientów, którzy mają nasz sportowa książka, ale z zupełnie innym interfejsem.Inny - firma pod nazwą Bookee, która jest mobilna aplikacja swipe, Tinder, która znajduje się na naszej sportowej książki.Luckbox i Bookee zupełnie różne, ale oba demonstrują własne interfejsy, zbudowane przez siebie.Aby wykazać to, że możemy tam zbudowali, fajnie by było umieścić gotowy do dostawy interfejs pod klucz dla e-sportu.Jak tylko otrzymamy pierwszą falę zapytań od naszych klientów na front-end, który rozpoczynamy już teraz, to jest coś, do czego będziemy starać się dalej.Стиан Хорнслеттен, dyrektor generalny CasinoEngine i współzałożyciel EveryMatrix, powiedział, że zmiany regulacyjne w Hiszpanii pomogą rozwijać swoje operacje tam.Nie możesz powiedzieć nam o tym więcej?To, co się dzieje, i to nie jest specyficzne dla Hiszpanii, polega na tym, że tier-one walczą o to, aby być technicznie kompatybilne.Weźmy Reality Check, zasadnicze wymagania w wielkiej Brytanii, która stoi wielu ludziom dużo pieniędzy i czasu.Jeśli robisz to jako część aplikacji kasyna, co możemy zrobić, to możesz podłączyć do swojej własnej platformie, a następnie być kompatybilnym dla części kasyna.Widzisz to połączenie wymagań zgodności, niektóre z nich odnoszą się do doświadczenia kasyna, a niektóre połączenia do bazy danych graczy do kraju.W przypadku, jeśli możesz udać się do kasyna konkretne części wymagań, nasz klient może na nas polegać, aby sobie z tym poradzić.To świetna okazja, aby uruchomić całe doświadczenie kasyno z naszej platformy.iGB Live bardzo blisko, co możesz powiedzieć nam o swoich planach na wystawę?iGB Live zawsze była dla nas przystankiem, tak jak ta konferencja to doskonała okazja do spotkania się z klientami, dlatego tam idzie duża część naszego zespołu.Pragniemy zaprezentować nowy sportowy produkt i wyjaśnić, jak naszym klientom można prowadzić branża z pomocą technologii.Możemy również uruchomić nową stronę korporacyjną.Nasz zespół prowadzi obecnie jego ostatecznego testowania i konfiguracji, więc będzie gotowy do Amsterdamu. promocje harrahs w kasynie w kansas city.